طاها طاها ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

من و پسرم

تغییر رفتار

1393/4/9 0:18
نویسنده : مامان طاها
358 بازدید
اشتراک گذاری

بنام حق

 

سر ساعت همیشگی بخواب میروی و من مینشینم در کنارت. نگاهت میکنم با تمام وجود و میخواهم با این نگاه علت تمام این تغییر رفتارها را بدانم. کاش میتوانستم. آرام آرام در خوابی، آرامشی همراه با معصومیت و انگار نه انگار که همین پسرک است که وقتی بیدار میشود به زمین و زمان گیر می دهد. حتی به دستهای آقا گرگه تو قصه شنگول منگول که آبی بوده نه سیاه و اگر بشود سرش جیغ و داد راه میاندازد. انگار نه انگار که همین پسرک بود که چد شب پیش ساعت 3 چنان گریه ای براه انداخت که راهی بیمارستان و بعد هم پارک شدیم!!!!

همین پسرک است که بعضی اوقات از نگاه کردنش میترسم که مبادا گیر بدهد و نه نه راه بیاندازد و بعد هم گریه.

مینشینم و برای چندمین مرتبه خصوصیات 2 ساله ها رو میخوانم، بالا و پایین میکنم ولی برایم بی نتیجه است. اینها لجبازیهای کودک دو ساله نیست. اینها با خصوصیات دو ساله ها فرق دارد  و من همچنان باید مادرانه و با مدارا پیش بروم/ گرچه اخلاق پسری با جناب پدر بهتر است و وقتی پدر در منزلند مامان حق ندارد به پسرک دست بزند، آب بدهد و .... در این مواقع فقط جناب پدر، آب بدهد، بازی کند، غذا بدهد و ....

من هم چنان در بهت بسر میبرم از اینهمه تغییر رفتار و همچنان هر شب که میخوابم استرس روز بعد را دارم که پسرک قرار است چه رفتاری را پیش بگیرد.متفکرغمناک

 


بعدا نوشت: کاش زودتر ازت شکایت مینوشتم تا زودتر خوب بشیخندونک. ما که نفهمیدیم علتش چی بود ولی خدا رو هزار مرتبه شکر که تموم شد و به حالت قبل برگشتی.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان محمد مهدي (مرضيه)
9 تیر 93 8:25
بچه ها گاهي اينطوري مي شوند و بد قلقي مي كنند، زياد دنبال علت نگرديد، گشتيم نبود، نگرد نيست خدا فقط به ما صبري بدهد، از نوع صبر ايوب نبي (ع)
مامان طاها
پاسخ
درشته مرضیه جان، ولی طاها ایندفعه عجیب غریب شده بود. خدا رو شکر تموم شد. الهی آمین
مامان و بابا
10 تیر 93 21:21
الهی شکر
mahtab
11 تیر 93 0:01
سلام خدا رو شکر که تموم شد درست مثل من...ازش می ترسم انگار که گیر بده بغلش کنم...و در حقیقت اونها متوجه ترس ما میشن و اینطوری پیروز میشن و به کارشون ادامه میدن...این روزها منم همش در حال مطالعه رفتار دوساله ها هستم و دعا برای افزایش صبر خودم
مامان طاها
پاسخ
خدا رو شکر ایشالله علیرضا جون هم زود زود خوب بشن. البته طاها فکر کنم شربت تقویتی هم در آروم شدنش بی اثر نبود
mahtab
15 تیر 93 16:25
به پسرم روي و اهن و مولتي ويتامين ميدم اما همچنان اذيتم ميکنه شما چي به پسرت ميدي بخوره!,همش بهانه ميگيره اونم تو اين ماه
مامان طاها
پاسخ
سلام مهتاب جان. من فعلا feroglobin میدم که ویتامینهای B روی و آهن و مس و اسید فولیک و ...داره. خیلی برای کم اشتهایی طاها هم خوب بود. Kinder-Multivitaminsaft هم شنیدم خوبه.
مامان ابولفضل
18 تیر 93 16:47
مثل ما ادم بزرگا بچه ها هم گاهي عصبي و بي حوصله ميشن...شايد به خاطر دندون دراوردن باشه.. صبرمون و بايد زياد كنيم...
مامان طاها
پاسخ
بله. طاها در آوردن دندوناش دو ماه پیش تموم شد. بله صبر و صبر
مامان و بابا
23 تیر 93 18:23
من عاشق آن رهبر فرزانه خویشم/من عاشق آن دلبر دلداه خویشم/دلکنده ام از این دنیا لیکن/دلبسته ی آن یار خراسانی خویشم بیست و چهارم تیر ماه سالروز میلاد نائب بر حق امام زمان(عج) امام خامنه ای بر شما و خانواده محترمتان مبارک سلامتی حضرت آقا و تعجیل در فرج صلوات
mahtab
26 تیر 93 4:24
سلام نماز روزه هاتون قبول خوبین ایشالا؟ کم پیدایین؟!
مامان طاها
پاسخ
سلام از شما هم قبول باشه. ممنون. شما خوبین. خواهرم زایمان کردن کمی سرمون شلوغه ممنون که به فکرمونی.
mahtab
26 تیر 93 4:25
مامان طاها جان الان طاها بیست تا دندون داره یا 16 تا؟ 4 تا کرسی اخرش هم در اومدن یعنی؟ سلام بله 20 تا داره. بله 4 کرسی آخر هم در اومدن. عید تموم شدن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و پسرم می باشد