طاها طاها ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

من و پسرم

نی نی علی

1393/5/1 3:39
نویسنده : مامان طاها
574 بازدید
اشتراک گذاری

بنام حق

 

سلام

 

گفته بودم خاله باردار است و این روزهایش یادآور روزهای دو سال پیش من است و در نهایت پنج شنبه 26 تیر یعنی 19 رمضان ساعت 9/5 صبح ،علی کوچک چشمان کوچکش را به این دنیا گشود و سومین فرزند خاله به شکر خدا سالم و تندرست بدنیا اومد. من که فقط همین خواهر را دارم برای اولین بار پشت در اتاق زایمان بودن و تحویل گرفتن بچه بعنوان اولین نفر را تجربه کردم(چون بچه آخرم هیچوقت همچین تجربه ای نداشتمخجالت). یه پسر کوچک 4 کیلویی که گریه میکرد و دنبال صدای تپش قلب مادر و چیزی برای مکیدن میگشت و اصرار خانم پرستار برای کوتاه کردن ملاقات. شکر که سالم بود گرچه بی معرفتی کرد و دو روز زودتر نیومد تا با من روز تولدش یکی بشهچشمک.

بالاخره که رفت و آمد من وشما به خونه خاله زیاد شده.یه سانس صبح، یه سانس هم بعد افطار. به همین دلیل علاقت به یوسف و یا بقول خودت پوپف زیاد که بود هیچ چند برابر هم شده و عجیب ازش الگو برداری میکنی.

دیشب اومدیم خون رفتی گوشه پتو رو گرفتی و بالا میری و میای پایین میگم چیکار میکنی؟ میگی تک چرخمتفکر. آخه این کارهای مورد علاقه یوسفه.

یا امشب، یوسف بعد از دیدن لاک پشت های نینجا، بیل و چنگکش رو برداشته و بعنوان اسلحه داره ازش استفاده میکنه و میذاره تو کش شلوارش. شما هم اومدی خونه و بعد از خوردن هندوانه چنگالش برداشتی و پیرهنت زدی بالا و داری میکنی تو کش شلوارتتعجب.

علاقه زیادی به نینی خاله داری و حسادتی هم نداری و نی نی علی صداش میکنی. گرچه دفعه اول که دیدیش برات تعجب آور بود و یه کم طول کشید تا باهاش آشنا بشی. الان میگیم کی دیش میخوره میگی نی نی. میگیم طاها بخوره. میگی نه اوف شده. میگیم نی نی از کجا اومده؟ میگی: دل.

شکر بخاطر زایمان خاله و رفت و آمد خونشون کمی روابط اجتماعیت بهتر شده. درگیری اساسی که داری با اسمت هست. هر کسی صدات بزنه یا مامانی اینا که ناز و قربونت میرن، سریع بر میگردی و میگی آقام. یعنی منو با این اسم صدا کنی نه طاها، نه پسرم نه هیچ چیز دیگر و این شده موضوعی برای سر به سر گذاشتنت توسط اطرافیان.

تازگیها چند کلمه هم بلد شدی بخونی: بابا، آب، یوسف، نگین. وسیله آموزشی چیزی در کار نیست جون نه من نه پدر اعقتاد نداریم. فقط حین نقاشی کردنت من چند دفعه نوشتم و بلد شدی. بخصوص آب که جایی ببینی نشون میدی و میگی. در مورد اسم نگین هم جالبه که گاف رو که میبینی به سر گاف اشاره میکنی و میگی پاخنده نمیدونم چرا حتما شبیه پا هست دیگه.

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

mahtab
1 مرداد 93 8:44
سلام مبارکا باشه خاله شدن مجددتون هم مبارک من که هنزو خاله نیستم اما خواهرم حسابی دلمو می سوزونه که عجیب عالمی داره خاله بودن... چه خوب که حسادت نداره چه بامزه و چه خطرناک الگو برداریش از پسرخاله ی بزرگتر از خودش چه ناااز که باید حتما آقام خطابش کنن ماشاالله ! کلماتو میشناسه؟! خدا نگهدارتون باشه دوست عزیزم طاها جونو ببوس از طرف من راستی با تاخیر تولدتون مبارک شما هم تیرماهی هستین پس!
مامان طاها
پاسخ
ممنووووووون راست میگه خواهرتون.عاااااااااالمی داره ها. آقاست دیگه پسرمون. بله، کلمات بابا، آب، یوسف و نگین. ممنونم عزیزم. ممنون بله منم تیرماهی هستم
ماماني زينب خانم
5 مرداد 93 2:08
طاها جان تولدت مبارك ممنون عزیزم تولد دختر شما هم مبارک
مامان ابولفضل
21 مرداد 93 5:09
قدم نو رسيده و خاله شدن مجددتون مبارك راست ميگه گل پسر اقاست ديگه خوب آقا صداش كنيد..
مامان طاها
پاسخ
ممنون بهله اندر احوالات ما با پسرمونه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و پسرم می باشد