طاها طاها ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

من و پسرم

بینهایت ممنونم ازت...

1393/5/17 1:04
نویسنده : مامان طاها
419 بازدید
اشتراک گذاری

بنام حق

 

برای خداحافظی با پوشک فقط 4 روز کافی بود و من بی نهایت از این همکاریت ممنونم.

بی نهایت ممنونم که حرف های مامان رو قبول کردی و  از روز دوم مرتب اعلام خطر کردی.

بی نهایت ممنونم که فقط دو نقطه از قالی آنهم بخاطر بی اجتیاطی مامان خرابکاری کردی.

بی نهایت ممنونم که قبول کردی پوشک برای علی کوچولوست و تو بزرگ شدی.

واینگونه یه قدم دیگر آقا تر شدی.

سؤال جوابهای من و تو:

اسمت چیه؟

- من!

پس طاها اسم کیه؟

-بابا!

نی نی دوست داری؟

- آره.

یه نی نی بیاریم؟

-آره.

اسمش چی بذاریم؟

-من!

کی بهش شیر بده؟

-من. سریع لباست میزنی بالا.آرام

کلمات اضافه شده به لیستت که میتونی بخونی:

فیل

علی

توپ

قند

خدای خوبم ممنونم ازت. ممنونم که روزهایی که فکرشان هم نمیکردم دوباره تجربه کنم را میبینم. روزهایی که بتوانم به یاری تو درست از آنها استفاده کنم. روزهایی که شاید بتوانم به کمک تو آنهمه بی انصافی را که اساتید و بزرگان و دکترها برایم روا داشتند را حالا جبران کنم. روزهایی که طاهایم بزرگ شده و استقلال میخواهد و می توانم با اطمینان به دستان دیگری بسپارمش و برای چند ساعتی دور شوم و با این دور شدن هم پسرم چیزها بیاموزد و هم من بیاری تو پله های ترقی ام را که نشانم دادی بپیمایم.

شکرت خدای خوبم. خدای خوبم دستانم را سالهاست گرفته ای رهایم نکن.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

mahtab
17 مرداد 93 7:20
وااااي...هورا... مبارک باشه طاهاجان آفرين مامانش خسته نباشي خداروشکر روزهاتون شيرين شيرين و رنگين کماني منم قرار شد تادوسال بهش وقت بدم بعدش شروع کنم...با سوالام مزاحمت خواهم شد
مامان طاها
پاسخ
ممنون عزیزم ممنون روزهای شما هم شیرین تر از عسل امید بخدا. ایشالله شما هم براحتی موفق بشین. خواهش میکنم عزیزم. کاری از دستم بربیاد در خدمتم.
مامان محمد مهدي (مرضيه)
18 مرداد 93 10:35
آفرين به طاها جون ما هم قراربود آخر هفته شروع كنيم كه متاسفانه كاري بيرون از خونه برامون پيش اومد كه نشد خوبي شما اينه كه هميشه خونه ايد و وقت پيش روتون ولي ماماناي كارمند هميشه بايد دنبال معجزه وقت باشن!
مامان طاها
پاسخ
ممنون بله حق با شماست و درست میگین. ایشالله بتونین براحتی و با موفقیت انجامش بدین.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و پسرم می باشد