طاها طاها ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

من و پسرم

نماز

1394/8/8 13:50
نویسنده : مامان طاها
369 بازدید
اشتراک گذاری

بنام حق

 

خدایا شکر که گذشت و و سوهان روح سه ساله ام ، بخوبی تمام شد.

من اقرار میکنم که هیچ تلاشی برای یاد گرفتن نماز برایت نکردم، اما حالا در این سن کم در سه سال و دو ماهگی چنان زیبا نماز میخوانی که نه تنها من که همه از نماز خواندنت لذت میبرن. در مسجد درست مثل بزرگترها کنار من یا بابا میایستی و همه نماز را میخوانی و همه آقایان و خانمها و مرحبا گویان دستی بر سرت می کشند و قبول باشد می گویند.

نماز را از نماز خواندن پدر و نماز جماعت یاد گرفتی. همه ذکرها را بلد شدی و همه را خودت میخوانی و در پایان هم قبول باشد و دست دادن. خودم هم دفعه اول وقتی دیدم اینچنین با دقت و درست با همان لحن پدر نماز میخوانی و تمام ذکرها و تشهد و سلام را می گویی خیلی تعجب کردم.

خدایا توانم را دو چندانکن تا امانتت را درست تربیت کنم.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

mahtab
9 آبان 94 7:42
ماشاالله بهش واقعا احسنت داره هم طاهاجان و هم شما و پدرش مطمينا مردبزرگي ميشه در اينده زيرسايه ي امام.زمان باشه ان شاالله هميشه ي عمرش ممنون عزیزم لطف دارین ان شالله. امید بخدا
آلیز
18 آبان 94 14:40
انواع شیک ترین شال و کلاه دخترانه و پسرانه و .... خانم ها و آقایون خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و پسرم می باشد