طاها طاها ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

من و پسرم

بزرگ شدی

1391/11/12 16:06
نویسنده : مامان طاها
215 بازدید
اشتراک گذاری

آقا طاها کوچولو شما خیلی بزرگ شدی. بهترین سرگرمی این روزات بازی کردن با حلقه ها و ساخت و سازهاست.

چند وقتیست که دستهات رو میگیری لبه تختت و خودت بلند میشی و میایستی.Bravo

وقتی بهت میگم طاها کو؟ به عکست رو دیوار نگاه میکنی و کلی میخندی و من کلی ذوق میکنم. وقتی بهت میگم لاک پشتت کو به اونم نگاه میکنی و من باز کلی ذوق میکنم.Kisses

عادت کردی وقتی میخواهی بخوابی حتما باید دستت تو دهان من باشه حتی نصفه شب هم  تو خواب دستت رو باید بکنی تو دهان من تا آروم بشی.

البته هر که هم تو بیداری بغلت کنه دستتو میکنی تو دهانش،اینه که دستت تا شب کلی متبرک میشه.36_1_13.gif

هر روز که میگذره بزرگتر و دوست داشتنی تر میشی و من برخی اوقات متعجب میشم که چه جوری تو همه وجود من اینقدر زود بزرگ شدی!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

زهرا مامان امیرحسین
11 بهمن 91 16:10
همینه دیگه طاهاجان شماها زودی بزرگ میشین و ما زودتر از اون پیر میشیم قانون زندگیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! واسه همینم هس که دلمونو خوش کردیم به وبلاگ وروجکامون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و پسرم می باشد