طاها طاها ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

من و پسرم

دلتنگی هایم

1392/4/19 17:02
نویسنده : مامان طاها
358 بازدید
اشتراک گذاری

بنام حق

 

باز هم دلتنگی...

باز هم تنهایی...

و ایندفعه ساعتهای تنهایی بیشتر بخاطر کلاسهای بابایی....

باز هم تکرار و تکرار و تکرار...

شاید ماه مبارک تغییری ایجاد کند.

پسرک من ایندفعه خیلی پسر گلی بودی واصلا مامانو اذیت نکردی. با هیچکس غریبی نکردی و خندون و مهربون به خصوص با مهلا بودی.

خوشحالم که تنها بزرگ شدنت اثر منفی تا حالا نداشته.

ولی سخته که اینجا تک و تنها همه چیز من باشم. ولی من میتوانم میتوانم چون میخواهم که بتوانم.

ولی باز هم سخته تک و تنها بدون هیچ فامیلی. ولیی میشود.

رمضان امسال خیلی با رمضانهای دیگر فرق دارد. گرچه از سال 89 ازدواج کردیم ولی دو سال اول که من مشغول درس بودم و در خوابگاه ، رمضان کنار بابا نبودم. رمضان سوم هم که شما داشتی بدنیا میومدی و خونه مامانیا بودم و نبودم. در واقع اولین رمضان است که کنار باباییم و خوشحالیم. کاش بتوانیم ما هم از ماه پربرکت کسب فیض کنیم و دست خالی نمانیم.

خدایا تو این دنیا خیلی چیزا سخته. سخته بعضیا کوچیک نگاهت کنن درحالیکه خودشون....

سخته بخاطر تو فقط بخاطر تو کاری کردن.

سخته خیلی چیزا ببینی و بشنوی ولی بروی خودت نیاری.

سخته که با نفراتی مجبوری بری و بیای که....

سخته غریب بودن.

سخته که...

خدایا خیلی چیزا سخته خیلیییی.

ماه رمضان تمرین سختیهاست کمکمون کن خدا. کمکمون کن که بتونیم سربلند بیرون بیاییم.

پسرکم اینا برا دفتر خودم بود. نمیدونم چی شد اینجا نوشتم.

در هر حال اولین ماه رمضان عمرت هست گرچه چیز زیادی از این مفهوم درک نمیکنی ولی بهترین ماه خداست ماه مهمانی خدا. ماهی که همه درهای آسمون بازن. پس با تمام وجود باید ازش استفاده کنی که یک ثانیه اش هم به بطالت نرود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان کمیل و کیان
19 تیر 92 17:27
فدای تومامان مهربون


خواهش میکنم
ممنون که وبمون مرتب سر میزنید
پرهام ومامانش
20 تیر 92 18:02
عازم یک سفرم
سفری دور به جایی نزدیک
سفری از خود من تا به خودم
مدتی هست نگاهم به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست
فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، ماه بارش رحمت الهی مبارک


بر شما هم مبارک و التماس دعای فراوان
الیما
20 تیر 92 18:14
باز کن در ، که جز این خانه مرا نیست پناهی

طاعات قبول
تولد پسرک ها نزدیکه ها ..............


تو این دنیا به بزرگی تنها پناه سه نفرمون همینه
طاعات شما هم قبول حق
بهله. به چشم بر هم زدنی گذشت
مامان کمیل و کیان
20 تیر 92 19:34
مامانی چرا پیش ما نمیایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


ا نه عزیزم من مرتب بهتون سر میزنم بخدا.
بازم چششششششششششششم. شما قهر نباشین
مامان كياراد(آرزو)
21 تیر 92 12:37
براي طاهاجونم خوشحالم كه مامان به اين خوبيوگلي داره.ايشالله سايتون ساليان سال روسرش باشه...


لطف دارین عزیزم
ایشالله شما هم سالیان سال بالا سر کیاراد جون باشی
مامان حسنا
21 تیر 92 14:36
عزیزم این ماه بر شما و خانواده ی محترمتون مبارک....
کم پیدایی خانومی؟


ممنون عزیزم
هستیم گلم
مامان کمیل وکیان
21 تیر 92 18:44



]


مامان هديه
22 تیر 92 14:29
سلام خوبي؟ من آپم بدو بيا به كمكت نياز دارم


چشم
مامان محمدرضا
25 تیر 92 16:17
مامان کمیل و کیان
25 تیر 92 17:07
مامان کمیل و کیان
30 تیر 92 15:41
چرا پیش ما نمیایی مامانی؟؟؟؟؟


حتما میاییم
محراب و مليكا
2 مرداد 92 9:20
خاله قربونش بشه
دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . ممنون از لطفتون

http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/



ممنون
چشم حتما
مامان کوثری
5 مرداد 92 11:00
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و پسرم می باشد