طاها طاها ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

من و پسرم

خبر خبر آی خبر

1392/2/1 10:42
نویسنده : مامان طاها
230 بازدید
اشتراک گذاری

بنام حق

 

سلام گل پسری

 

این روزا دو تا دندون بالا هم در آوردی و ٤ دندونی شدی. گرچه اندازه دندونهای پایین اذیت نشدی ولی بدک نبود. دور تا دور لبات بخاطر تندی آب دهانت قرمز شده. چند روز هست که خیلی بی تابی و من باید با این کمر درد همش بغلت کنم. قربونت برم راه رفتن اینا هم که خبری نیست. میگن داری دوتا دیگه دندون دوباره در میاری. در عوض همشون ، مامان مرحله اول آزمون دکتری قبول شد اونم در کمال ناباوری. ببینیم تا بعد چی میشه.

اینم از مراقبت ٩ ماهگی

وزن    ١١ کیلو و ٢٠٠ گرم

قد      ٧٧ سانتی متر

دور سر   ٤٧ سانتی متر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

زهرا مامان امیرحسین
5 اردیبهشت 92 0:06
سلام طاهاجونم دلم خیلی برات تنگیده بود مبارک مامانت باشه گلم انشاله خبر قبولی تو مصاحبشم بیادوهمین جا برات بنویسه به امید اون روز...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و پسرم می باشد