طاها طاها ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

من و پسرم

اولین نوروز

1392/2/4 23:02
نویسنده : مامان طاها
312 بازدید
اشتراک گذاری

 

عید ٩٢

 

تحویل سال هر ساله همه خونه بابایی اینا هستیم

اینم آقا طاها و علی آقای گل پسر دایی

 

 

 

 

 

منم بابایی دیگه تو حساب کتاب کمکت میکنم

 

 

 

 

اینم یه لبخند نوروزی تقدیم به همه

 

 

 

طاها و بابایی

 

 

 

روزهای  عید و کالسکه سواری تو حیاط مامانی اینا

 

 

 

من و پسر خاله یوسف

 

 

 

یه روز تو دل کویر با آسمان قشنگش

 

 

 

خدایا این کیه؟؟؟!!!(عرشیا پسر دایی)

 

 

 

میدان امام اصفهان

 

 

 

قربان همه. دوستون دارم

 

 

 

یهووووووووووووو اومدم

 

 

 

سفر بسلامت

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

زهرا مامان امیرحسین
5 اردیبهشت 92 0:01
واخدای اااااااای من... با دیدن عکسات روحم تازه شد خاله انقدر دلم برات تنگ شده که حد و حساب نداره عکساتم خیلی قشنگن روی ماهتو میبوسم خشکلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و پسرم می باشد