طاها طاها ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

من و پسرم

9 ماهگی و شیطونیا

1392/2/6 12:27
نویسنده : مامان طاها
264 بازدید
اشتراک گذاری

٩ ماهگیت مبارک پسر نازم

پسرک من روز چهارم هست که تب دست از سرت برنمیداره و اسهال و استفراغ هم اضافه شده. پسرم زود خوب میشی زود زود میدونم ولی ای کاش زودتر بگذره. تو میتونی.

اینا قبل از مریضیت هست دوباره خوب میشی و برام شیطونی میکنی. امید بخدا.

 

 

درحال نشون دادن شیرت به مامان. فدای اون انگشت اشاره کوچولوت که هرچی مامان میپرسه با اون به مامام نشون میدی

 

 

 

اینم اردکمه مامان. اوک اوک

 

 

 

تاب تاب عباسی خدا منو نندازی

 

 

 

 

ببینم این چیه

 

 

 

 

به به یه جای عالی برا شیطونی

 

 

 

 

اینم یه خجالت بعد شیطونیا

 

 

 

 

دالی مامان

 

 

 

 

من و بابام

 

 

 

 

به امید شفای همه مریضا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامانه امیر علی
6 اردیبهشت 92 13:04
خدا حفظش کنه ایشالله.
مامان ساجده
6 اردیبهشت 92 13:36
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید
پرهام ومامانش
6 اردیبهشت 92 17:49
همیشه تندرس باشی خنده خیلی بهت میاد موقع تاب تاب معلومه بیحالی طاها جونم
زهرا مامان امیرحسین
6 اردیبهشت 92 18:04
انشاله زود خوب بشی عزیزم
مامانش دکتر بردیش؟


آره زهراجون بردمش
گوش هاش عفونت شدید داشتن ولی انگار ویروسیه
مواظب امیرت باش
مامان افسانه
7 اردیبهشت 92 11:30
سلام ایشالا که مشکل خاصی نباشه و زود زود خوب بشی عزیزم
ماشاا... خدا حفظش کنه
الهههههی اون انگشت اشاره رو من گاز بگیرم
ایشالا که هیچ بچه ای مریض نشه الهی امین
برای طاها جونی


ممنون خاله جون
مامان افسانه
7 اردیبهشت 92 11:31
خصوصی داری
مامان کیان کوچولو
7 اردیبهشت 92 13:15
ای جااان خاله دلم تنگیده بود واست ..




خوش اومدی خاله جون
مامان آنی
23 اردیبهشت 92 15:42
الهی که زود زود خوب بشی طاهاجونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و پسرم می باشد