طاها طاها ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

من و پسرم

11 ماهگی

1392/4/8 11:35
نویسنده : مامان طاها
273 بازدید
اشتراک گذاری

بنام حق

 

پسر عزیزم چند روزی هست وارد 11 ماهگی شدی ولی بدلیل مهمون زیاد که هر روز برامون میرسه نتونستم وبت رو آپ کنم.

این روزها عاشق این شدی که یه چیز رو از یه جا در بیاری بذاری یه جا دیگه. بخصوص سبزی سر سفره از تو بشقاب دونه دونه در بیاری بذاری تو بشقاب دیگه یا دهان بابا یا بدی دست این و اون. پازل شکلها که داری یکی یکی در میاری میذاری تو قوطی شکلات و .....

به گربه هم که میگی بیو. یه لباست عکس گربه داشت. حالا هر لباسی تنت کنم با دست میگیری میاری بالا و میگی بیو. گنجشک هم که زیاد داریم چون میان رو حوض بالکن آب میخورن تا میبینیشون با دستت بیا بیا میکنیشون. از لپ تاپ هم که عاشق عکسهای بله برون ما شدی و تا میذارم شروع به دست زدن میکنی.

حموم رفتن شده یه سرگرمی که یه روز در میون باید تکرار بشه و هر روز به تعداد ان بار باید بریم تو حموم بشینی تو وان با دوش بازی کنی دوباره بیایم بیرون.

پسرک من جای جاروبرقی رو بلد شدی و صبحها که میخوام جارو کنم تا میگم بریم جارو کنیم میری دم کمد درش میزنی تا باز کنم. بیرون رفتن هم همینطور وقتی میگم بریم بیرون خودت میری پای کشو لباسات تا لباسات عوض کنم و بریم. نماز خوندن هم همینطور جای جا نماز رو بلد شدی و تا صدای الله اکبر میشنوی دستات رو میبری بالا.

شبها 9-10 میخوابی و صبحها 7-5/7 بیدار میشی و دو تا خواب دو ساعته هم تو روز داری. گرچه این روزها خوابهای روزانه کمتر شدن و شبها تا 12 بیدار بودی ولی میدونم دوباره درست میشه. خوابت یه مشکلاتی برام داره که نگو اگه مهمون داریم یا اگه خونه مامانی اینا میریم وقتی خوابی هیچکس نباید نفس بکشه که خوابی وگرنه من بیچاره ام. اثرات تنها بودن همیناست.

این روزها عاشق دویدن هم شدی بخصوص رو چمن و دنبال بچه ها که اگر دختر بچه باشه صد بهتر.  

طاهای عزیزم دوستت دارم بینهایت و امیدوارم بتوانم وظیفه ام رو درست انجام بدم و حس مادری گاه باعث اشتباهم نشود. همه چیزم فعلا تویی و بس. 

 

 

خوشگل پسرم

 

 

 

 

 

من و بابام

 

 

 

 

محو لپ تاپ

 

 

 

 

خواب راحت راحت. فارغ از همه چی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

♥متین من♥
8 تیر 92 15:40
سلام ببخشید یک لحظه بیا وب من
متین در مسابقه نی نی وبلاگ نی نی شکمو شرکت کرده بیا عکسشو ببین اگه دوس داشتی
لطفا
کد174 به شماره 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست) پیامک کنید..
یه دنیا ممنونم از لطفت


چشم حتما
اليما
9 تیر 92 8:06
سلام سلام
سلام مرداد ماهي مامانش
سلام يه دوست خوب براي امير قندق مامان
سلامت باشي دردونه


شما هم سلامت باشین
خوش اومدین
مرضيه (مامان محمدمهدي)
9 تیر 92 12:58
ماشاالله به اين آقا طاهاي با نمك و زرنگ. پسرك من 13 ماهه بود كه راه افتاد



ممنون خاله جون
خوشحالیم به وبمون سر زدید

مامان کیاراد‏(آرزو‏)‏
9 تیر 92 15:01
سلام خانومی_آدرس وبلاگ شمادروبلاگهای ماقرارگرفت اگرمایل بودیدممنون میشم که آدرس وبلاگ ماروهم درلیست پیوندهای وبلاگتون بگذارید.




سلام

خیلی خیلی ممنون که بهمون سر زدید

باعث افتخارمونه. حتما.


عزیزم میشه آدرس وبتون را برام بذارید
مامان محمدرضا
9 تیر 92 15:21
اون عکس اولش منو کشته خداااااا




پرهام ومامانش
9 تیر 92 15:46
11 تا برای 11 ماه


ممنووووووووووووووون
مامان کمیل و کیان {خاله حسنا}
9 تیر 92 21:55
سلام مامانی با اجازه لینکتون کردم


خیلی ممنون عزیزم.لطف کردین.ما هم لینکتون کردیم
مامان کمیل و کیان
12 تیر 92 12:58
چه لبخند نازی ماشا...الــــهی عزیزم چه راحت خوابیده [hr



بینهایت ممنووووووووووووووووووون

راستی عزیزم من مشکل در باز کردن وبتون دارم. میشه لطفا آدرستون برام بذارید

مامان کمیل و کیان
12 تیر 92 17:08
http://komeylbaba.niniweblog.com/ خوشحال میشم پیش ماهم بیاییبد


چشم حتما
الی مامی آراد
12 تیر 92 17:44
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم
اگه از عکسم خوشتون اومد کد 290رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
ممنون




چشم حتما
مامان کمیل و کیان
12 تیر 92 19:55
http://komeylbaba.niniweblog.com/منتظر حضور سبزتون هستم
مامان کیان کوچولو
19 تیر 92 18:03
11 ماهگیت مبارک عسل ِ من



ممنون عزیزم
مامان کمیل و کیان
21 تیر 92 15:20
عاشق اینجور خوابیدن بچه هام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و پسرم می باشد