طاها طاها ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

من و پسرم

غریبانه

1392/6/12 12:42
نویسنده : مامان طاها
237 بازدید
اشتراک گذاری

بنام حق

 

چه زود بزرگ شدی پسر مامان. چه زود فهمیدی معنی محبت را. چه زود فهمیدی معنی خانواده را. چه زود فهمیدی معنی دوری را. چه زود فهمیدی معنی غربت را. کاش نفهمیده بودی حالا حالاها کاش.

یه هفته توفیق اجباری برای دوری از پدر و رفتن به دیارمان برای مراقبت مادر عزیزتر از جانمان به خاطر سه مهره کمر لغزیده و سه دیسک کمر بیرون زده که این روزها مادر را از راه رفتن قدغن کرده پسرکم را از این رو به آن رو کرد. پسرکم که فکر میکردم قرار است مامانی باشد شدید، در دیارمان مادر را میگذاشت و میرفت ساعتها خانه خاله با همبازیهایش. با باباییش میرفت بیرون دنبال کارهای بانکی و غیره.هیییییییییییییییی مادر جان! تو خوش باش مادری من خوشم. ولی دیشب که خداحافظی کردیم و آمدیم همینکه وارد شهر شدیم پشت اولین چراغ قرمز پسرکم برگشتی و برای چند لحظه نگاههای معنی دار و عجیبی به مامان کردی و بعد هم لرزیدن چانه و جیغ و گریه تا حدود 20 دقیقه و بیقراری زیاد. من نمیدانم دلیلش را مادری ولی آن نگاهت چه معنی داشت مادرجونی؟ آن نگاه چه ها که نکرد با من. وقتی که غربت را قبول کردم نمیدانستم یه روزی باید جواب نگاه غریبانه پسرم را بدهم نمیدانستم باید جواب اشکهای پسرکم برای دوری از عزیزانش را بدهم. نمیدانستم باید جوای اشکهای بابایی برا دوری از نوه اش را بدهم. اگر میدانستم شرط و شروطی میگذاشتم همان موقعها.

ولی پسرکم میتوانی و میتوانیم و عادت میکنی کم کم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

امیرحسین و مامانش
12 شهریور 92 12:49
ای قربون اون بغضت
نه خانمی
به غربت نمیشه عادت کرد...


میشه باهاش کنار اومد
پرهام ومامانش
13 شهریور 92 22:17


مامی محمدرضا
14 شهریور 92 12:00



مامان ابولفضل
15 شهریور 92 14:21
آخ كه چقدر سخته غربت..
بعد از 2 سال هنوز عادت نكردم
فقط دلم به پسرم خوشه....
فقط ميشه كنار اومد...


ا شما هم! پس میفهمیم همدیگه رو.
از 83 تا حالا. 7 سال دانشجویی بقیه هم برا ازدواج.
باید تونست شیرینش کرد. چشمها را باید شست جور دیگر باید دید
خاله کمیل و کیان
21 شهریور 92 0:10
قربون این پسر





مامان کیاراد(آرزو)
21 شهریور 92 9:51
بمیرم برات عزیزم اشکتو نبینمعکست خیلی قشنگورمانتیک افتاده


خدا نکنه عزیزم
ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و پسرم می باشد