طاها طاها ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

من و پسرم

کودکانه های شیرین

1392/6/3 14:13
نویسنده : مامان طاها
239 بازدید
اشتراک گذاری

 

خوابهای شیرین

 

 

 

 

 

الو بابابابابابا اااااااااااااا اواووووواووو

 

 

ذوق برا ی کشف کردن دکمه و شنیدن ماما و دد از قارچ کوچولو

 

 

مورد علاقه این روزهایت

 

 

توپ بازی با دست در دهان

 

انصراف توپ بازی با همون دست در دهان

 

 

سرک به کشو اسباب بازیها و بیرون ریختن

 

 

 

بیل و فرغون و سواری

 

 

 

ااااااااااااااااااا. دوست دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

زهرا مامان امیرحسین
3 شهریور 92 14:36
کودکانه هاش شیرین تر از عسل...


مرضيه (مامان محمدمهدي)
4 شهریور 92 9:32
خدا حفظش كنه
چقدر با نمك شده و خوردني


ممنون
مامان کمیل و کیان
4 شهریور 92 16:14
امان از دست این بچه ها با این شیطونیا فقط می خواهن همه خونه رو بریزن به هم
فرقون سواریش خیلی جالبه



ولی شیرینند

مرضيه (مامان محمدمهدي)
5 شهریور 92 10:51
سلام عزيزم
شما احيانا از عكس طاها جون تو تبليغات استفاده نكردين؟
من ديروز يه تبليغ واسه كارگاههاي خلاقيت كودكان ديدم كه تقريبا مطمئن هستم عكس طاها جون بود، در حال بازي با رنگ انگشتي


سلام خانمی
نه خانم گل استفاده نکردم



مامان کمیل و کیان
5 شهریور 92 13:17
راحت بخواب عزیزم


ممنون عزیزم
زنعمو راضيه
5 شهریور 92 20:26
چه بچه خوشملي و خوردني حيف كه اينجا نيست و گرنه ميومدم يه ماچ گنده از لپاش ورميداشتم.ماشالله


ممنون عزیزم.
خاله کمیل و کیان
7 شهریور 92 14:10
چه ناناز خوابیده خاله قربونت بره
خاله کمیل و کیان
7 شهریور 92 14:11
اااااااااااااااااااااا.دوست دارم خیلی نازه عزیزم فدای خنده هات بشم من


ممنون
خاله کمیل و کیان
8 شهریور 92 0:52
ای جووووووووووووووووووووووونم خیلی خوردنی شده
پرهام ومامانش
9 شهریور 92 22:40
برای تکتک عکسا


برای پرهام و مامانش
مامان کیاراد(آرزو)
21 شهریور 92 9:48
الهی قربونت چه بزرگ شدی عزیزدلمالو گفتنت منو کشته جیگر


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و پسرم می باشد