طاها طاها ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

من و پسرم

4 ماهگی

1391/9/18 15:52
نویسنده : مامان طاها
157 بازدید
اشتراک گذاری

سلام طاهای عزیزم

 

تو وارد ۴ ماهگی شدی و واکسنت رو اردکان مصادف با تاسوعا عاشورا زدم.خیلی بی قراری کردی چون بزرگتر شده بودی درد رو بیشتر فهمیدی و مثل قبلی دو روز تب و درد داشتی شکر که گذشت.

طاهای نازم تو خیلی پرحرف و شیطون شدی و همچنین خیلی ناز. با روروک میتونی کمی بری و با کمک من به شکم میشی. از بازی قایم با شک هم داری سر در میاری و لذت میبری و میخندی. از کتاب پاره کردن هم که کلی خوشت میاد و دیگه اینگه رو تخت وقتی بالا میپرونمت و قلقلکت میدم بی نهایت قهقهه میزنی.

وقتیکه بیدار میشی و تنهایی شروع میکنی با دستات بازی کردن و اگه من باشم با صورت من. وقتی میذارمت رو پام با دستها و النگوهای من خیلی سرگرم میشی. با کتابهای تقویت هوش هم که برات خریدم و مناسب سنت هست خیلی سرگرم میشی. یه آقا لاکپشت و خانم قارچه داری که کلی باهاشون ذوق میکنی.

جند وقتی هست گلوت خلت داره سه دفعه دکترت بردم ولی همه میگن حساسیته دیگه شربتها بهت نمیدم چون فرقی نکردی درعوض خیلی خواب آلو و منگ شده بودی.

دوست دارم

بوس.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و پسرم می باشد