طاها طاها ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

من و پسرم

آلرژی طاها

1391/10/5 13:34
نویسنده : مامان طاها
176 بازدید
اشتراک گذاری

طاها کوچولو دوباره کل بدنت دونه زده که همراه با خارش هستامروز میبرمت دکتر و اگه لازم باشه فوق تخصص آلرژی هم میبرمت. الان دفعه سومه که کل بدنت دونه میزنه. دفعه اول وقتی بود که دنیا اومدی که کل بدنت پر دونه بود و بعد عفونی شد و بستری شدی. بعد اگزما گرفتی که شکر خدا با دو کرم خوب شدی و این دفعی فکر کنم کهیر باشه که بخاطر فلفل دلمه ای باشه که خوردم و یا ادکلن عمو و زن عموت.

آقا طاها دیگه کامل با روروک میره و کل خونه رو سیر میکنه و علاقه زیادی به روپشتی ها و میز آیینه شمعدان داره. همچنین به کلیدهای لب تاب و لیوان چای علاقه داره. وقتی هم که سوار روروکه کلی آوازخونی میکنه و اگه منو گم کنه یا جایی گیر بیفته کلی جیغ میکشه. میخواد سینه هم بره ولی من باید پشت پاهاشو بگیرم تا بتونه بره.

طاها هرچی گیر بیاره بجز دندونگیرشمیکنه تو دهانش چون لثه های نازش میخاره و میخواد دندون در بیاره.

طاها کوچول رو دو دفعه خواستگاری عموش هم بردیم که کلی آوازخونی کرده و سکوت جلسه رو شکسته و همه رو مشغول کرده الهی مامان فدات بشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان درسا
6 دی 91 1:04
امیدوارم نی نی گلت زود زود خوب شه.به ما هم افتخار بدید،و بهمون سر بزنید.


خیلی ممنون عزیزم
عکسای آتلیه درساجون خیلی قشنگ بودن


ساناز
12 دی 91 18:08
من و چند تا از مامانای دیگه تصمیم گرفتیم لباسای نی نیهامون که کوچیک شده و استفاده نکردیم رو تو یه وب سایت بفروشیم تا مامانای دیگه هم بتونن استفاده کنند تو هم میتونی به ما ملحق بشی.خوشحال میشم به سایتمون سر بزنی یا بهم زنگ بزنی۰۹۳۷۱۱۳۹۵۵۹
پرهام
22 دی 91 21:28
خدا برات نگهش داره


نی نی شما هم خدا حفظش کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و پسرم می باشد