طاها طاها ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

من و پسرم

روزهای زیبای با تو بودن

1393/2/8 13:50
نویسنده : مامان طاها
304 بازدید
اشتراک گذاری

بنام حق

پسرم چند روزی هست وارد ٢٢ ماهگی شدی و من خوشحالم این ماه رو با سلامتی و کلی خصوصیات اخلاقی جدید آغاز کردی. یه ماه دیگه قراره بقول خودت با اییش خداحافظی کنی. قرار بود زودتر انجامش بدیم ولی بخاطر مریضیات دلم نیومد. امیدوارم بتونیم با خوبی این رساله بزرک رو تمومش کنیمگریه اصلا دلم نمیاد. احساس میکنم ازم دور بشی.

خیلی آروم و پسر خوبی شدی. بلد شدی دیگه با خودت بازی کنی و دیگه کمتر منو درگیر میکنی. اینقدر تغییر کردی که هرکسی ببینتت اینو میفهمه. ولی همچنان از عرشیا کوچولو میترسی چون برعکس تو که اصلا زدن بلد نیستی او مرتب یا دنبالت میکنه و لگد میزنه و یا هلت میدهلبخند.

کم کمک داری کنترل ادرار و مدفوع هم پیدا میکنی. چند روزی قشنگ همشو میگفتی و میرفتیم دستشویی و کارت انجام میدادی. ولی بعدش دیگه فقط به عشق آب بازیش میری و هیچ کاری نمیکنی فقط یه نیم ساعتی منو نگه میداری برای آب بازیلبخند.

 

 

تمام آرزوهای خوب برای تو

 

 

 

یه پسر همیشه آماده برای ددر

 

 

 

یه جمعه خوب خونه مامانی و بابایی

 

 

 

خدا رو شکر بعد از اتمام آنتی بیوتیک ها اشتهات خوب شد

 

 

نتیجه سرماخوردگی. دستمال ها رو برمیداری میمالی رو ببینیت بعد هم میگی اکه و میذاری رو تختت و بعدی.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان محمد مهدي (مرضيه)
8 اردیبهشت 93 14:25
چه حياط باصفايي ماشاالله به پسر ددري ناز و خوشگل
مامان طاها
پاسخ
ممنون عزیزم. تشریف بیارین در خدمتیم. ممنون
مامان علیرضا (mahtab)
8 اردیبهشت 93 18:24
سلام ایشالا به راحتی و سلامتی اون مرحله رو هم طی کنین راستی شما میدونین از نظر دینمون اون 21 ماه یا 22 ماه درسته من میخوام قبل از ماه رمضون از شیر بگیرمش اما دنبال یک مدرک موثق در مورد زودتر از دو سال گرفتنشم چون دلم نمیاد میخوام یه چیزی ارومم کنه ممنون میشم
مامان طاها
پاسخ
سلام. ممنون دوستم. تا اونجا که من میدونم در قرآن دو سال تمام توصیه شده و روایات هم همین رو میگن. و همچنین گفته شده زیر 21 ماه نباشه. چاره ای نیست منم میخوام برا ماه رمضان آماده بشم و راضی به 22 ماه شدم.
مامان ابولفضل
21 اردیبهشت 93 12:34
ورودت به 22 ماهگي مبارك گل پسر انشالله كه راحت از شير ميگيريش و اذيت نميكنه... فقط تصميمت رو قاطع بگير ..اگه يه بار بدي و يه بار ندي بد عادت ميشه و كارت سخت تر ميشه ...چ سختيش 3 روز اوله بعد ديگه عادت ميكنه... موفق باشي...
مامان طاها
پاسخ
ممنونم امید بخدا
مامان علیرضا (mahtab)
21 اردیبهشت 93 16:46
سلام من میخوام پروژه رو از اواخر اردیبهشت شروع کنم اگر موافقین همزمان با هم پیش بریم و همدیگه رو تشویق کنیم و از هم کمک بگیریم بهم خبر بده تا با اسمس بیشتر با هم در ارتباط باشیم منتظرم
مامان طاها
پاسخ
سلام موافقم
امیرحسین گلی از بهشت
21 اردیبهشت 93 21:13
خوشحالم فریباجون که دوباره مینویسی طاهاجونم ماشاله بزرگ شده موفق باشی در انجام پروژه ی در پیش رو عزیزم
مامان طاها
پاسخ
ممنونم عزیزم ممنون امید بخدا
اِليــــما
27 اردیبهشت 93 8:57
الهي هميشه سلامت سالم باشه .....
مامان طاها
پاسخ
ممنووووون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و پسرم می باشد