طاها طاها ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

من و پسرم

تولدت مبارک

1393/5/6 9:30
نویسنده : مامان طاها
307 بازدید
اشتراک گذاری

بنام حق

 

1393/5/5

یکی یکدانه ام تولدت مبارک

دو سال هم گذشت. یاد دورانی میافتم که آرزویم ابن بود که ای کاش 4 ماهه شوی،بعد سینه بری، بعد چهار دست وپا، بعد بایستی و بعد راه بری، آرزویم این بود که حرف بزنی، بگویی ماما، بابا و.... آرزویم این بود که مستقل شوی و .....

وحالا همه این اتفاقها رخ داده و هر روز من آرزویی جدید برایت دارم. دو سال است که من مادرم و شاید هنوز خودم باور ندارم. دو سال است که حکم مادری همه چیزم را عوض کرده و در همه آرزوها و هدفهایم تو هم سرک میکشی. دو سال است، یعنی خیلی، شاید برای من!!!!

دو سال گذشت و امیدوارم سالهای زیاد دیگری نیز برایت، طبق انچه دوست داری بگذرد. اما حواسمان باشد که میگذرد، چه بخواهیم و چه نخواهیم، خوب یا بد. تنها چیزی که می ماند یاد گذشته است پس عزیزم خوب یادگاری برایت خودت بنویس و  آنکه گذشت داشته باش و بگذر، از خیلی چیزها، از ناملایمات زندگی، از حرفهایی که دلمان را بدرد میآورد، از بدیها، از خوبیهایی که به دیگران میکنی، از همه اینها چشم بپوش و از ذهنت پاکشان کن. در عوض خدا جایی، چیزی میدهد که انگشت به دهان، متحیر میمانی!!.

دردانه ام تولدت مبارک و  خدای خوبم شکرت بخاطر بودنت در این دو سال.

 

 

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان محمد مهدي (مرضيه)
6 مرداد 93 10:35
قدمش مبارك باشه و زير سايه پدر و مادر و صاحب نام زيبايش انشاالله در مسير صاحب نامش گامهايي استوار برداره
مامان طاها
پاسخ
ممنون مرضیه جان انشالله
مامان محمد مهدي (مرضيه)
6 مرداد 93 10:39
نظرم رو براي پست قبلي اشتباها اينجا ثبت كردم تولدت مبارك طاهاي عزيز انشاالله ساليان سال در كنار پدر و مادر مهربونت به خوشي زندگي كني ماماني الهي داماديش رو ببيني
مامان طاها
پاسخ
ممنون ممنون. همچنین شما[
مامان امیررضا
6 مرداد 93 23:46
تطهیر در چشمه زلال رمضان و طلوع خورشید فطر درکیمیای وجودتان مبارک باد
مامان طاها
پاسخ
طاعات مقبول عید شما هم مبارک
mahtab
9 مرداد 93 6:45
سلام باتاخير تولدش مبارک ان شاالله زيرسايه شما وصاحب اسمش 120ساله بشه
مامان طاها
پاسخ
سلام ممنون ان شالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و پسرم می باشد